Știre de ultimă oră despre starea Maestrului Nicolae Botgros, infectat cu „Coronavirus” (Covid-19)

Primele vești direct de la Maestrul Nicolae Botgros din spital!
În această dimineață am putut discuta cu dumnealui după 3 săptămâni de când a fost internat. Pe 18 octombrie a fost confirmat pozitiv și de atunci a urmat o perioadă plină de emoții pentru fiecare dintre cei ce l-am cunoscut. Emoțiile au fost uriașe!
După 12 zile de reanimare și terapie intensivă, medicii și-au făcut datoria și l-au stabilizat. Pentru care LE MULȚUMIM și noi toți și dumnealui!
Ieri, 9 noiembrie, Maestrul Nicolae Botgros a fost adus pe secție. Este bine, se simte eliberat de lunga suferință prin care a trecut.
BUCURIA cu care mi-a transmis vestea o am și eu și v-o transmit și dumneavoastră, tuturor!
OMUL, dirijorul, violonistul și imensitatea NICOLAE BOTGROS este din ce în ce mai bine! Urmează să fie supravegheat de medici și apoi externat acasă, unde-l așteaptă doamna Lidia cu vocea caldă, suavă și tremurată. Atât de tremurată cum am auzit-o la aflarea veștii că maestrul este la terapie intensivă, n-o mai auzisem niciodată.
Starea sa de sănătate fiind pe atunci precară, nu i-a fost permis transferul la o clinică din străinătate. Dar, încă o dată avem dovada că Republica Moldova are medici buni, are medici silitori și care, indiferent de situație, fac diferența dintre viață și moarte!
Multă sănătate a transmis telefonic și Maestrul Benone Sinulescu, omul alături de care a susținut nenumărate concerte și a realizat peste 40 de cântece din repertoriul său.
Noi toți îi dorim multă sănătate, bucuria revederii, fericirea renașterii și să vină iarăși printre noi, așa cum îl știm, voios și harnic!
LA MULȚI ȘI FERICIȚI ANI, VENERABILE MAESTRU!
Cu mult dor,
Nicușor ❤️💛💙

Acest articol a fost publicat în Nicolae Botgros Coronavirus Covid-19. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

COMENTEAZĂ AICI: